HEGOBA TEKNOLOJİ YATIRIM ve TURİZM HİZMETLERİ A.Ş.
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

İşbu Ön Bilgilendirme Formu, Hegoba Teknoloji Yatırım ve Turizm Hizmetleri A.Ş.’nin sahibi olduğu ‘‘www.hegoba.com.tr’’ URL adresli internet sitesinden ve/veya mobil uygulamalarından (Birlikte ‘‘HEGOBA’’ ) ürün/hizmet satın alacak kişi (‘‘ALICI’’ ) ile Hegoba Teknoloji Yatırım ve Turizm Hizmetleri A.Ş. (‘‘SATICI/SAĞLAYICI’’ ) arasında kurulacak mesafeli sözleşmeye ilişkin Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca ALICI’nın bilgilendirilmesidir. Ayrıca Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca 5/1-(a), (d), (g) ve (h) maddelerindeki hususlara ilişkin bilgiler işbu Ön Bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır.

SATICI / SAĞLAYICI BİLGİLERİ

Ticari Unvan: HEGOBA TEKNOLOJİ YATIRIM VE TURİZM HİZ. A.Ş.
Adres: Kırkpınar Soğuksu Mah. Bağdat Cad. No:52 1/4 Sapanca Sakarya
Vergi No: 4611067918 (Beşiktaş Vergi Dairesi)
MERSİS No: 0461106791800001
Seyahat Acentesi Belge No: 15664
Seyahat Acentesi Unvanı: HEGOBA TURİZM SEYAHAT ACENTASI
E-Posta: [email protected]
Telefon: (444 0 180)

ALICI BİLGİLERİ

Unvan / Ad- Soyad: (...)
T.C. Kimlik No: (...)
Telefon : (...)
E-Posta :(...)

ALICI tarafından paylaşılan kimlik ve iletişim bilgileri kayıt ve bildirimler için kullanılacağından kimlik ve iletişim bilgilerindeki değişikliklerin bildirilmemesinin veya hatalı bilgilerin bildirilmesinin sorumluluğu ALICI’ya aittir.

ALICI BİLGİLERİ

Hizmet/Ürün/Otel Adı: (...)
: (...)
: (...)
Toplam Fiyat : (...)
(KDV, Konaklama Vergisi ve diğer tüm vergiler dahil) :(...)
Hizmetin İfa Tarihi (Check-in/Check-out) : (…) / (…) / (…) - (…) / (…) / (…)

ALICI, HEGOBA üzerinden satın aldığı hizmetin kapsamı dışında alacağı ekstra yiyecek-içecek, kişisel harcamalar ve tanımlı hizmet dışı tüm mal ve hizmetlerin bedelinin yukarıda belirtilen fiyatlara dahil olmadığını ve kendisi tarafından ayrıca ödeneceğini kabul etmektedir.

Satın alınan hizmetin teknik veya maddi hatalar nedeniyle fiyatının, özelliklerinin, açıklamalarının SATICI’nın internet sitesine hatalı olarak yansıması hallerinde; TBK m.30 kapsamında SATICI’nın hizmeti iptal etme ve tahsil edilen tutarları ALICI’ya iade etme hakkı saklıdır.

CAYMA HAKKI

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin (‘‘Yönetmelik’’) 15. maddesinin (g) fıkrası uyarınca, SATICI/SAĞLAYICI tarafından satışa arz edilmiş bulunan hizmetin niteliği gereği ALICI’nın cayma hakkı yoktur. Ancak, rezervasyon iptali için geçerli olan iptal ve iade koşulları aşağıdaki şekildedir:

İptal ve İade Koşulları

- ALICI’ya sunulacak konaklama hizmetlerinin iptal şartları ilgili tesise, konaklama ve rezervasyon dönemine ve sair şartlara göre farklılık göstermektedir. ALICI’nın tercih ettiği konaklama hizmetine ilişkin iptal şartları rezervasyon ekranında detaylı olarak belirtilmektedir. ALICI’nın rezervasyon ve konaklama hizmeti almak üzere SATICI/SAĞLAYICI’nın satış kanalı HEGOBA(www.hegoba.com.tr’’ veya bağlı mobil aplikasyonu) üzerinden belirlediği konaklama tesisinin ilan ettiği iptal ve iade koşullarını eksiksiz şekilde karşılamış olması gerekmektedir. ALICI satın almak istediği rezervasyonlara ilişkin iptal şartlarına ilişkin SATICI/SAĞLAYICI’nın müşteri hizmetlerinden de detaylı bilgi alabilecektir.

- ALICI'nın kendisine bildirilen otele giriş başlangıç(check-in) saatine uygun şekilde belirlenen başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda SATICI, ALICI adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmet başlangıcından itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi durumlarda ALICI'ya herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. ALICI, hizmet başlangıcından itibaren 24 saat içinde hizmete tekrar iştirak edeceğini bildirir ise, hizmetten yararlanabilir.

- SATICI/SAĞLAYICI’nın hizmeti haksız olarak vermekten vazgeçmesi halinde SATICI, ALICI'nın o güne kadar yaptığı tüm ödemeleri 14 gün içerisinde ALICI'ya iade eder.

- SATICI, ALICI'ya bildirmek kaydıyla konaklama hizmeti sağlayan tedarikçinin/hizmet sağlayıcısının hizmet vermeyeceğini SATICI'ya bildirmesi hallerinde hizmeti başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. ALICI tarafından her bir hizmet için ödemesi yapılan rezervasyon bedelleri kapsamında tedarikçilerin uygunluğu doğrultusunda ALICI kendisine önerilebilecek alternatifler için karar verme hakkını kullanabilir. ALICI; (1) tazminat ödemeksizin sözleşmeden dönerek tüketilmeyen hizmet bedelini 14 gün içerisinde iade alma hakkına, (2) isterse SATICI tarafından kendisine teklif edilen (varsa) ödediği bedel ile eşit değerde başka bir hizmete ilave bedel ödemeden katılma hakkına veya daha yüksek değerdeki hizmete aradaki fark bedeli ödeyerek katılma hakkına, (3) daha düşük bedelli bir hizmet seçer ise aradaki fiyat farkının kendisine iade edilme hakkına sahiptir.

ÖDEME BİLGİLERİ

Sözleşme konusu hizmetin/hizmetlerin ücreti; ‘‘ödeme ve kart bilgileri Rezervasyon’’ başlıklı sayfada ALICI tarafından bilgisi verilen kredi / banka kartından ödeme kuruluşu Paratika aracılığıyla tahsil edilir.

ALICI, HEGOBA’ya ait internet sitesi veya mobil aplikasyonu kullanılarak satın alınan tüm rezervasyonlarda hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Uygulanan kampanya vb. seçenekler nedeniyle farklı zamanlarda bir veya birden çok seferde ödeme yapılması söz konusu olması hallerinde; ALICI kampanya kapsamında kendisine bildirilecek ödeme tarihlerinde, belirtilen oran ve tutarlarda ödemenin eksiksiz olarak yapmakla yükümlüdür.

Sözleşme konusu ürünün/hizmetin ifasından sonra SATICI/SAĞLAYICI’nın kusuru olmaksızın bir şekilde ALICI’nın kullandığı ödeme aracından doğan, haksız ve hukuka aykırı kullanım iddiaları dahil olmak üzere herhangi bir neden ile banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini SATICI/SAĞLAYICI’ya ödememesi halinde, ALICI hizmet bedelinden ve her türlü zarardan rezervasyon tarihinden itibaren işleyecek yasal faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.

ALICI, kredi kartı ile yapacağı işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanından sorumlu olur.

DELİLLER

Taraflar arasında kurulacak olan mesafeli satış sözleşmesinden ve/veya hizmet ifasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde sayılanlarla sınırlı olmamak üzere SATICI/SAĞLAYICI’ya ait ticari defter kayıtları, kalıcı veri saklayıcıları, veri tabanları, sunucu ve bilgisayar kayıtları ile tüm elektronik kayıtlar kesin delil teşkil eder.

UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

ALICI, satın alınan ürün/hizmete dair uyuşmazlık hallerinde yasa gereği ilgili yılda Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen/ilan edilen tutar aralığında olan rezervasyonlar için yetkili Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilecektir. ALICI, bu çerçevede, kendisinin veya dilerse SATICI/SAĞLAYICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemelerine başvurabilir.